%>

Hytteturen

Vi var akkurat fyllt 18 - Morten og jeg, og hang sammen som erteris døgnet rundt. Morten hadde bil, en gammel VW boble som vi sikkert brukte 2 dager i uka til å skru på, slik at den gikk. Morten var en skjønn adonis, som alle jenter falt for, og bare han så på ei jente, så slapp hun trusene og ville ha han. Jeg derimot, var jomfru - hadde aldri hatt sex med noen, men var misunnelig på Morten som fikk alt han ville ha og mer til. Jeg likte meg best da vi var alene sammen, da var han liksom min. Følte meg utrolig tiltrukket av han, og selv om jeg ikke var homo, følte jeg at jeg var forelsket i han.

Bestemoren hans hadde en gammel hytte langt inne i skogen. Første gang vi dro dit gikk vi den lange veien innover skogen. Det var juli, godt og varmt, og sekken full av mat og øl. Nå skulle vi inn og bade og slappe av. Vi kom frem til vannet, der lå den lille røde hytta. Den var ikke stor, men lå flott til på et svaberg helt i vannkanten. Vi gikk inn og pakket ut, tok oss en øl, og pustet ut i varmen. Morten foreslo vi skulle legge oss på taket, så vi tok med noen tepper, og klatret opp. Her hadde vi flott utsikt over hele vannet, og så et par båter ro på andre siden.

Vi kledde av oss, og til mitt store sjokk så jeg at Morten kledde av seg alt, han var naken. Jeg beundret kroppen hans, den var slank og tynn, og han hadde en enorm pikk som hang mellom bena med blottet hode. Hans smilte, så på meg, og jeg gjorde som han, dro av meg alt. Jeg merket han så på meg, kjente det banke i skrittet da trusa mi gled ned.

Vi la oss på teppe ved siden av hverandre - og blikket mitt hang fast i den enorme slappe guttepikken hans. Han dro frem en flaske sol olje og lurte på om jeg kunne smøre inn ryggen hans. Han snudde seg rundt, uten å vente på svar og rakte meg flasken.

Jeg beundret den hvite og glatte rompa hans. Den var helt glatt, og smal - håret sluttet nede på lårene, og jeg var helt skjelven av å stå så nært han. Jeg smurte inn skuldrene, og nedover ryggen. han spre... Les hele novellen

Next Story ▶

Du må være innlogget for å skrive en kommentar

Login og kommentere

© 2000 - 2024 Sexnoveller.no | Personvernspolicy | Betalingsvilkår | Informasjonskapselpolicy | Vilkår for nettsiden | Ofte stilte spørsmål